1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> به خیر گذشت...
مرضیه و سعید

گر عشق نباشد به چه کار آید دل؟

خوب بالاخره همه چی بخیر گذشت!

 

نگرانیم دیشب رفع شد...

3 روز بیخبر بودم ازش...دل نگران بودم در حد....چی بگم؟

ولی خو دیشب حرفیدیم با هم چند تا جمله! فهمیدم که گوشی نداشته کلن!خخخخخخخ

طفلی بچم....دلمان میسوزد برایش!

آها راستی یه چی میگم نخندیدا!سعید عکس گوشیاشو برام فرستاده بود بعد نکته جالب این بود که من به تنها چیزی که دقت نکردم تو اون عکس گوشیاش بود!از همون اول رفتم تو فاز دستای مردونه اش!آخه دوست دارم یه روز با تمام وجود دستاشو بگیرم....یعنی کی میاد اون روز؟

ولی سعید خیلی بده دستات سفید بود!آخه دستای من سیاه شده عین داخل تنور!خخخخخخخخ

آفرین پسر خوب حالا بوس بده ؟؟

 

 

البته این عکسو واسه این گذاشتم ک نشون بده من چقد نسبت به تو کوچیک ترم! اینجوری باید منو ببوسی کلن!

حالا جدی جدی یه بوس بده ببینم؟؟آها...این شد!

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 23 آذر 1392برچسب:,ساعت 20:7 توسط ..:: Marziyeh ::..| |


قالب وبلاگ : قالب وبلاگ



ارکیدو - آتلیه عکاسی - اوکسیژن - یک گرافیک | زمرد آگهی - درگاه پرداخت